Menu

Søndersø Cup 11./ 12./ 13. august 2017

image Når man ikke selv skal spille, er der rig mulighed for at være supporter for et af klubbens andre hold
Maibritt Jepsen
22. juli 2017 kl. 12:21
Så er spillerprogrammerne klar til årets CUP - HUSK der kan forekomme ændringer

Søndersø Cup 2017

Så er vi klar til nogle hyggelige dage i Søndersø

Klubben lægges stor vægt på det sociale såvel på som udenfor banen og ikke mindst på tværs af hold og vi håber igen i år på stor forældreopbakning.

Vi ser frem til nogle gode dage, hvor spillerne kan blive rystet sammen og få lidt fodbold i benene inden efterårets turnering går i gang.

Hvis I ikke har nået det endnu, er der fortsat mulighed for at tilmelde sig forældrecampingen, se mere herom nedenfor.

 

Kampprogram - følg link nederst på siden

 

Søndersø Cup foregår fra fredag den 11. august til søndag den 13. august.

 

Program: 

Fredag d. 11/8

kl. 14.45    Spillerne mødes ved Ullerslev Hallerne.

kl. 15:00    Afgang, samlet med bus

kl. 16:00    Ankomst ved Søndersø Skole og Hal, indkvartering.

kl. 17:15    Kampe og aftensmad (er betalt) 

kl. 21:15    Træner/ ledermøde i hal 1

kl. 23:00    Ro på skolen/hallen    

 

Lørdag d. 12/8

kl. 06.30 - 09.00 Morgenmad

kl. 08:00 Stævnet fortsætter

kl. 11:00 - 14:00 Frokost

kl. 17:00 - 20:00 Aftensmad

kl. 21:00 - 23:30 Sodavandsdiscotek

kl. 24:00 Ro på skolen/ hallen

 

Søndag d. 13/8

kl. 06:30 - 09:00 Morgenmad

kl. 08:00 Stævnet fortsætter

kl. 11:00 - 14:00 Frokost

Kampe ca. til kl. 15:00

Hjemtransport - OBS!! Hjemtransport af spillerne søndag, sørger forældrene selv for

 

Praktisk info:

Evt. lidt lommepenge til snold lørdag, da der er diskofest, alle måltider er betalt.

Medicin eller andet vi trænere/holdledere skal være opmærksom på mht. lige netop jeres barn bedes informeret til træneren inden afgang.

 

Huskeseddel:

Fodboldstøvler, Benskinner, Klipklapper til mellem kampene, Gummisko

Drikkedunk

Sovepose, Liggeundelag, Pude

Tandbørste, Tandpasta, Håndklæde, Shampoo, Børste, Hårelastikker og Solcreme.

Tøj efter vejret, undertøj til tre dage, T-shirts, varm trøje og shorts/bukser. evt. regnslag (spillertøj medbringes af trænerne)

Sygesikringskort

Evt. lille taske til egne ting, der skal med mellem kampene (Børnene skal selv holde styr på støver/ benskinner, vi anbefaler støvler og benskinner tages af mellem kampene så ben og fødder får luft)

 

Yderligere info:

Det er KUN spillere og træner/holdleder der overnatter sammen på skolen/ i hallen.

 

Forældrecamping:

Forældre har mulighed for at campere på familiecampingen og skal selv sørge for mad o.lign.

Afstand til fodboldbaner, toilet / bad & vand: ca. 100 meter

Campingplads kan bookes ved at kontakte Søndersø Boldklub på mail: hbm@saknet.dk, så kan de fortælle, om der stadig er ledige pladser.

Af hensyn til el-tilslutning skal der bestilles plads: Senest den 31. juli 2017.

HUSK at anføre på tilmeldingen om det er telt eller campingvogn samt klub og navn.

Tilmelding for camping er først gældende, når indbetaling er registreret

på konto. reg. og konto nr. 0914. - 4362345405.

Regler vedr. brandsikkerhed m.v. skal overholdes, folder udleveres ved ank.

Pris for Camping alle dage Kr. 300,-

 

SPILLESTED: Ullerupvænget 2. 5471 Søndersø VED SØNDERSØ HALLEN

 

Kampprogram 5-8 - mands - klik her

Kampprogram 11- mands - klik her

(ændringer kan forekomme)

 

Vi ses - husk godt humør😃

 

Resultater og stillinger - klik er

 

Luk